Το Pokémon Go το νέο παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας για smartphones που έχει γίνει ήδη τεράστια επιτυχία και στην Ελλάδα από τις πρώτες κιόλας μέρες κυκλοφορίας αποτελεί το νέο trend που για όσο διαρκέσει δίνει την ευκαιρία σε παίκτες και επιχειρήσεις να το εκμεταλλευτούν και να βγάλουν λεφτά! Πολλά ή λίγα είναι κάτι που εξαρτάται από τον καθένα.
Κάποιοι καταστηματάρχες βέβαια με αυξημένο επιχειρηματικό δαιμόνιο ακόμη και στην Ελλάδα κερδίζουν χρήματα και δημοσιότητα από το Pokémon Go, ενώ οι καλοί παίκτες έχουν τις δικές τους ευκαιρίες.
Ο πρώτος που το σκέφτηκε και το υλοποίησε είναι ο ιδιοκτήτης μιας πιτσαρίας στο Queens. Τι έκανε; Μαζί με κομμάτια πίτσας, και παγωμένες μπύρες έδινε τα απαραίτητα Pokéballs στους χρήστες του νέου παιχνιδιού. Ο ιδιοκτήτης της πιτσαρίας δαπάνησε 10 δολάρια για να αγοράσει μια δυνατότητα του παιχνιδιού να προσελκύει σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία περισσότερα Pokémon.
Σύντομα οι παίκτες μαζεύτηκαν για να αιχμαλωτίσουν τα Pokémon. Το αποτέλεσμα ήταν ο ιδιοκτήτης της πιτσαρίας να δει αύξηση του τζίρου του σε σχέση με ένα τυπικό Σαββατοκύριακο κατά 30%.
Ακόμη, μια ψηφιακή βιβλιοθήκη στο Σαν Φραντσίσκο έχει μετατραπεί για τους παίκτες σε δημοφιλές σημείο που συναντιούνται στο παιχνίδι ώστε να ρίξουν τα Pokémon στη μάχη. Σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα οι επιχειρήσεις σκέφτονται διαρκώς νέους τρόπους για να προσελκύσουν πελάτες με το Pokémon Go.
1. Επιχειρήσεις μικρές των οποίων οι ιδιοκτήτες δεν ξέρουν να χρησιμοποιούν το παιχνίδι και γενικά την τεχνολογία πληρώνουν καλούς παίκτες για να χρησιμοποιήσουν μια λειτουργία του παιχνιδιού, η οποία «μαζεύει» σπάνια Pokémon άρα και παίκτες κοντά στις επιχειρήσεις τους. Με αυτό τον τρόπο μαζεύονται παίκτες κοντά στην επιχείρηση και επωφελείται ο επιχειρηματίας από ενδεχόμενες αγορές. Η λειτουργία ονομάζεται lure και σίγουρα μελλοντικά θα χρησιμοποιηθεί ακόμα περισσότερο. Τα lure είναι δολώματα τα οποία προσελκύουν Pokémon για κάποιο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, και συνεπώς προσελκύουν αντίστοιχα και κυνηγούς Pokémon άρα και δυνητικούς πελάτες της επιχείρησης.
2. Το περασμένο Σαββατοκύριακο στην Αθήνα, στο Σύνταγμα, μεγάλο κατάστημα της περιοχής, αλλά και δεύτερη εταιρεία που σχετίζεται με διαδικτυακές παραγγελίες φαγητού ενεργοποίησαν τη λειτουργία lure του παιχνιδιού για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από το συνηθισμένο, που έχει τη δυνατότητα να γεμίζει την περιοχή Pokémon. Στόχος η διαφήμιση και ταυτόχρονα οι πωλήσεις.
3. Οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να επωφεληθούν ακόμη με τα PokéStops είναι σημεία ενδιαφέροντος τα οποία υπάρχουν σε πολλά σημεία στον χάρτη, και στα οποία όταν βρεθεί ο παίκτης μπορεί να βρει virtual αντικείμενα που τον βοηθάνε στο παιχνίδι. Τα PokéGyms είναι αντίστοιχες τοποθεσίες στις οποίες μπορούν οι παίκτες να εκπαιδεύσουν τα Pokémon τους, να μονομαχήσουν μεταξύ τους και να κερδίσουν ανταμοιβές. Για να τα πετύχει αυτά μια μικρή επιχείρηση, για παράδειγμα ένα καφέ της γειτονιάς, θα πρέπει είτε ο ιδιοκτήτης να έχει γνώση του Pokémon Go, είτε να φροντίσει να βρει τον κατάλληλο παίκτη.
4. Αυτοί που βγάζουν χρήματα από το Pokémon Go είναι παίκτες που έχουν φτάσει σε υψηλά επίπεδα και βγάζουν τους λογαριασμούς τους σε πλειστηριασμό. Στις 19 Ιουλίου, ένας λογαριασμός στο επίπεδο 23 πωλήθηκε στο eBay 7.300 λίρες Αγγλίας. Άλλοι λογαριασμοί στο ίδιο επίπεδο ξεκινούν από τις 999 λίρες, ωστόσο όσο περνάνε οι μέρες, τόσο μειώνονται οι τιμές και αυξάνεται η προσφορά σε λογαριασμούς.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου