Βιντεοπαιχνίδι που προσαρμόζεται στα ενδιαφέροντα του κάθε χρήστη κατασκεύασαν και παρουσίασαν δύο ερευνητές από το Ιόνιο Πανεπιστήμιο.
Τα συγκεκριμένα παιχνίδια, προσαρμόζονται σύμφωνα με τις προτιμήσεις του χρήστη, χρησιμοποιώντας τη μουσική που ακούει, το αγαπημένο του χρώμα, τη γλώσσα που επικοινωνεί και το αγαπημένο του περιεχόμενο.
Οι ερευνητές κατασκεύασαν ένα πλαίσιο ανάπτυξης παιχνιδιών το οποίο, ζητώντας την άδεια του χρήστη, ψάχνει στα συστήματα κοινωνικής δικτύωσης, αντλεί τις προτιμήσεις του χρήστη και στη συνέχεια εισάγει το περιεχόμενο αυτό στο παιχνίδι ώστε να προσαρμόσει ανάλογα το περιβάλλον του.
Τα περισσότερα παιχνίδια επιτρέπουν την προσαρμογή του περιβάλλοντός τους, παρέχοντας επιλογές και ρυθμίσεις στους χρήστες σε χειριστηρίων, έντασης ήχου, φωτεινότητα και κοντράστ εικόνας για χρήση με διαφορετικές οθόνες, χρωματική παλέτα για όσους πάσχουν από κάποιου είδους πάθηση στην όραση, υποτίτλους για άτομα με προβλήματα ακοής κ.λπ.
Σε πολλά παιχνίδια, ο χρήστης μπορεί να επιλέξει, πέρα από το πώς εμφανίζεται ο χαρακτήρας του, τη μουσική που πρόκειται να αναπαραχθεί, μέσα από μια συλλογή έτοιμων επιλογών.
«Όλες οι χρήσεις ενισχύονται με το σύστημα MIRVRES που ανέπτυξαν ο δρ Γιάννης Καρύδης του Τμήματος Πληροφορικής και οι δρ Γιάννης Δεληγιάννης και Ανδρέας Φλώρος, του Τμήματος Τεχνών Ήχου & Εικόνας του Ιονίου Πανεπιστημίου.
«Όλες οι χρήσεις ενισχύονται με το σύστημα MIRVRES που ανέπτυξαν ο δρ Γιάννης Καρύδης του Τμήματος Πληροφορικής και οι δρ Γιάννης Δεληγιάννης και Ανδρέας Φλώρος, του Τμήματος Τεχνών Ήχου & Εικόνας του Ιονίου Πανεπιστημίου.
Τα αποτελέσματα των ερευνητών καθηγητών παρουσιάστηκαν στο διεθνές επιστημονικό συνέδριο «17th International Conference on Digital Signal Processing (DSP)»
«Το εν λόγω σύστημα παρέχει τη δυνατότητα άντλησης, ανάλυσης, επεξεργασίας και προετοιμασίας περιεχομένου προερχόμενου από λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης των παικτών, παρέχοντας πρωτογενή και επεξεργασμένη πληροφορία στα παιχνίδια. Οι προγραμματιστές παιχνιδιών και εικονικών περιβαλλόντων, δύναται πλέον να τα εμπλουτίσουν με οπτικοακουστικό περιεχόμενο σύμφωνα με συγκεκριμένα στοιχεία τα οποία ο ίδιος ο χρήστης έχει επιλέξει όπως συγκεκριμένους τύπους μουσικής, ήχων, τραγουδιών» ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Δεληγιάννης.
«Το εν λόγω σύστημα παρέχει τη δυνατότητα άντλησης, ανάλυσης, επεξεργασίας και προετοιμασίας περιεχομένου προερχόμενου από λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης των παικτών, παρέχοντας πρωτογενή και επεξεργασμένη πληροφορία στα παιχνίδια. Οι προγραμματιστές παιχνιδιών και εικονικών περιβαλλόντων, δύναται πλέον να τα εμπλουτίσουν με οπτικοακουστικό περιεχόμενο σύμφωνα με συγκεκριμένα στοιχεία τα οποία ο ίδιος ο χρήστης έχει επιλέξει όπως συγκεκριμένους τύπους μουσικής, ήχων, τραγουδιών» ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Δεληγιάννης.
Το ολοκληρωμένο πλέον αυτό σύστημα, αναλαμβάνει την άντληση του περιεχομένου, την επεξεργασία του, την κατηγοριοποίηση, τον εμπλουτισμό του με τα απαραίτητα στοιχεία και την εξαγωγή των τελικών δεδομένων σε κατάλληλη μορφή για την εφαρμογή του βιντεοπαιχνιδιού που γίνεται πιο προσιτό και πιο ευχάριστο για όλους τους χρήστες.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου