Aναλογισθήκατε ποτέ γιατί οι Γρύπες (Γκριφόν), οι Σφίγγες και άλλα τέρατα τα οποία κατά την παράδοση δημιούργησαν οι ΄΄εγρήγοροι΄΄ στέκονται πάνω από τη δανειστική βιβλιοθήκη των Αθηνών – δηλαδή το βασικό κέντρο γνώσης των Αθηνών - σε στάση υποταγής , όπως τα σκυλάκια στον αφέντη τους ? Oι
΄΄εγρήγοροι΄΄ ήταν ο Σεμιαζάς καιοι περί αυτόν δεκάρχες κατά το βιβλίο του Ενώχ ( Π. Διαθήκη ) . Ηταν άγγελοι που φύλαγαν τις πύλες της γης για να μη εισέλθουν ο διάβολος και οι δαίμονες του – δηλαδή ο μετέπειτα αυτοαποκαλούμενος ‘θεός’ Δίας της ελληνικής μυθολογίας και οι ολύμπιοι ‘θεοί’ του ή απλά ΄΄είδωλα ΄΄
Αυτό το ΄΄μεγάλο μυστικό ΄΄΄ το έχουν τοποθετήσει σε τόσο ΄΄κεντρικά΄΄, πνευματικό σημείο... Ομως αυτοί που τα τοποθέτησαν εκεί γνωρίζουν άραγε ότι τα τέρατα υποτάχθηκαν σε αυτούς που με τις πράξεις τους τα δημιούργησαν ; Oι ίδιοι οι 201 παραβάτες άγγελοι δημιούργησαν αυτά τα τέρατα στον πλανήτη με την μίξη που είχαν με τις γυναίκες των ανθρώπων.. Και οι ίδιοι προσπαθούσαν χρόνια να τα εξαλείψουν. Γιγαντομαχία και Τιτανομαχία δεν αρκούσαν. Επρεπε να επιστρατευθούν και οι άνθρωποι για να εξαφανισθούν τα τέρατα από τον πλανήτη...
Ηδη το γένος των ΄΄ΗΡΩΩΝ΄΄ , είχε αποσυρθεί ... Οι ίδιοι οι παραβάτες άγγελοι το ΄΄απέσυραν΄΄... Ο Ηρακλής υφαρπάζεται από ένα κεραυνό ..στα ουράνια... Δηλαδή ο ίδιος ο ΄΄πατέρας΄' Δίας - Σεμιαζάς , κατακεραυνώνει το γένος των ΄΄ηρώων΄΄ (μείξη ανθρώπων και αγγέλων, προφανώς) και το εξαφανίζει. Και χρησιμοποιεί για το σκοπό αυτό και τα τέρατα - δημιουργήματά του... Τον Κένταυρο Νίσσο πχ, για να δώσει το δηλητήριο στη Δηιάνειρα ...
Θεωρώ ότι το σημείο ν + 4, είναι αβίαστα αυτό στον τέταρτο πχ αιώνα, κατά το οποίο ,ο Μέγας Αλέξανδρος, με τη βοήθεια του Σεμιαζά - Δία , εξαφανίζει δια παντός τις Θήβες (οι ΄΄σπαρτοί΄΄ του Κάδμου δεν ήταν άνθρωποι, αλλά δρακοσπέρματα.. ) , την περσική αυτοκρατορία (όμοιες φυλές , εξ ου και σύμμαχοί τους πάντα οι Θηβαίοι), διαλύει την Τύρο και τη Σιδώνα - πόλεις γιγάντων - μαζεύει ότι τέρας βρίσκει μέχρι την Ινδία και ταφυλακίζει στην Αορνο Πέτρα, μαζί με τα 72 μιαρά έθνη, παρά τον ινδό ποταμό. Στην εκστρατεία του δεν ακολουθούν, οι ΄΄σπαρτοί΄΄ , αυτοί της νήσου του Πέλοπα. Όύτε οι προκάτοχοι των περιοχών της Τιτανίδας κόρης, ούτε βέβαια ο λαός των δαιμόνων (μίξη ανθρώπων δαιμόνων, ΛΑΣ + ΔΑΙΜΩΝ = ΛΑΚΑΙΔΕΜΩΝ = Λακεδαίμων )... Πως θα μπορούσαν άλλωστε να τα βάλουν με τη γενιά τους. Να μη μας διαφεύγει ότι η πτώση της πανίσχυρης Αθήνας θα προέλθει από την ΄΄πρόσκληση΄΄ των Περσών , από τους Σπαρτούς ή Σπαρτιάτες...
Εκείνο που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση με την εκστρατεία του Αλεξάνδρου είναι η παρακάτω εικόνα. Θυμίζει την ΑΘΗΝΑ. Φορώντας κράνος με λοφίο όπως πάντα, λευκό , ριχτό χιτώνα , κρατώντας την ασπίδα της. Με τα μαλλιά ελεύθερα ....
Δεν θα μου έκανε κάποια εντύπωση η εικόνα, αν δεν επρόκειτο για αποτύπωση των εδαφών στα οποία έγινε η εκστρατεία του Μεγίστου των Ελλήνων, τον οποίο ακόμη και ο Απόστολος των Εθνών, Παύλος σεβάσθηκε. Η ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗ Ελλάς είναι το λοφίο στο κράνος της. Το υψηλότερο σημείο. Η Αίγυπτος , είναι η ασπίδα της. Οι ιεροί τόποι, το χέρι της.
.
Ο Αλέξανδρος , το ΄΄πνεύμα του Μακεδόνα΄΄ παρουσιάσθηκε οπτασία στο ενύπνιο του Αποστόλου και του ζήτησε ως αντάλλαγμα της απελευθέρωσης της Ιερουσαλήμ να κηρύξει το Ευαγγέλιο στην Ελλάδα και όχι στην Ασία , που είχε αποφασίσει να μεταβεί. Ιερουσαλήμ , ιερου + σαλ+ ημ. Σαλ = λασ = ύλη, δηλαδή η γη. ΗΜ= είμαι, είναι. Δηλαδή εκεί είναι ο τόπος που η γη θα γίνει ιερή .. Αυτή που τίμησε ο Θεός με την παρουσία του. Ο μέγας στρατηλάτης συναντώντας την πομπή των Εβραίων ιερέων από τον ναό του Σολομώντα , αναγνώρισε σε κάποιον από αυτούς ιμάτια με τα οποία του είχε παρουσιασθεί σε όραμα το προηγούμενο βράδυ ο Θεός. Ετσι μπήκε μόνος του στο ναό και προσκύνησε μέσα στο καταπέτασμα. Φυσικά κανείς δεν τόλμησε να τον εμποδίσει. Ας αναλογισθούμε ποιός άλλος προφήτης του Ισραήλ ή ΄άλλης φυλής, αξιώθηκε να δει το Θεό, έστω και σε ενύπνιο , έστω και σε όραμα ...
Κάνουμε εδώ μία πνευματική ΄΄παράκαμψη΄΄ , για να αναφερθούμε στα έργα του τιτάνα (ΤΙΤΑΝ = ΤΙ (Η) ΤΑΝ, ή πλάσμα , γέννημα των θνητών από μίξη με τους αγγέλους παραβάτες ή άγγελος παραβάτης ή και δαιμονας) Προμηθέα , πρέπει να σημειώσουμε τα παρακάτω, τα οποία ο συγγραφέας Ι. Φουράκης έχει τονίσει , αναφέρει και δημοσιεύσει κατά κόρον στο παρελθόν.
Η Αθηνά και ο Ήφαιστος έρχονται στην Αθήνα από την Κηφισσίδα λίμνη, μετά τον κατακλυσμό. Εκεί ήταν η πρώτη ΑΘΗΝΑ. Η κάποια από τις Αθήνες, γιατί όπως ξέρουμε έχουν γίνει πολλοί κατακλυσμοί. Και υπήρξαν και άλλες Αθήνες.
ΑΘΗΝΑΙ = ΑΘ ΗΝΑΙ = ΑΘ(ΕΟΙ)ΗΝΑΙ ... = ΑΘΕΟΙ ΕΙΝΑΙ ..
Ο Ήφαιστος θέλει να συνουσιασθεί με την Αθηνά , εκσπερματώνοντας στο μηρό της". Ομοίως και στην Π. Διαθήκη, ο Αβραάμ όρκισε τον Ελεάζαρ στον μηρό του να μην παντρευτεί ο Ισαάκ γυναίκα ανθρώπων. Στο μηρό (ΜΗ + ΡΩ = εκεί που το πνεύμα παύει να ρέει , έχει εγκλοβισθεί πλέον σε ανθρώπινο βιολογικό οργανισμό) ενυπάρχει το πρώτο σχηματισμένο κύτταρο των ανθρώπων.
Η Αθηνά, σκουπίζει το σπέρμα του Ηφαίστου από τον μηρό της με μια τούφα μαλλιά. Εναποθέτει το γόνος και το τοποθετεί ΄΄είς κύστην΄΄ (σαν να λέμε σε σωλήνα) , "εναποθέτοντας την κύστην εις πάνδροσον" (εκεί που πάντα έχει χαμηλή θερμοκρασία.. ψυγείο ; ), "ίνα ποιήσει αθάνατον τον Εριχθόνιο κρυφά των άλλων θεών".
Διαφαίνεται σαφώς εδώ πρόγραμμα ΄΄τεχνητής΄΄ γονιμοποίησης.
Η ουσία είναι ότι σε ανθρώπους στον πλανήτη υπάρχουν περίεργες ιδιαιτερότητες. Δεν θα ισχυρισθώ ότι ο Έλληνας είναι διαφορετικός από τον κοινό άνθρωπο. Γνωρίζω από συγκεκριμένο φίλο βιολόγο γεννετιστή, ότι το λεγόμενο εύθραυστο ΄΄Η΄΄ στον Ελληνα δεν υπάρχει, ενώ σε όλες σχεδόν τις άλλες φυλές είναι συγκεκριμένο.
Αν θέλουν οι βιολόγοι ας κάνουν αυτήν την συγκεκριμένη έρευνα για την διαφοροποίηση του Έλληνα και θα βρουν του λόγου το αληθές. Στην παρακάτω εικόνα που δημοσιεύθηκε σε περιοδικό πριν μερικά χρόνια φαίνεται ένας Ινδός που έχει ΒΡΑΓΧΙΑ κάτω από τις μασχάλες του …. Είναι και άνθρωπος και ψάρι.
Γνωστές οι δοξασίες των Ινδών που πάνε να πεθάνουν στα νερά συγκεκριμένου ιερού ποταμού για να ΄΄αγιάσουν΄΄. Τα πτώματα μένουν άταφα μέσα στο ποτάμι και τις όχθες του… Κάτι μας λέει αυτό. Οι ινδοί ήταν ατλαντική αποικία για πολλές δεκαετίες. Η μία από τις 7 νήσους των Ατλάντων ήταν στον Ινδικό ωκεανό. Η σχέση των Ατλάντων με τη θάλασσα γνωστή.
Στην Ινδία (ΙΝ + ΔΙΑ = ΗΝ του ΔΙΑ) έχουν γίνει τα φοβερότερα περίεργα πράγματα στον πλανήτη. Πολλές εκστρατείες – τεράστιες – προελλήνων εκεί. Και ο στόχος της εκστρατείας του Μ. Αλεξάνδρου. Ο τελικός στόχος. Ηταν κτίση των ατλάντων. Οι άτλαντες είχαν άμεση σχέση με τη θάλασσα.
Ο κόκκυγας του ανθρώπου αποτελείται από 4 ή 5 σπονδύλους. Ο τέταρτος ή ο πέμπτος είναι δισχιδής και οξύς ή μονοσχιδής και οξύς. Αν ερευνηθεί θα φανεί, ότι οι Ελληνες έχουμε κόκκυγα που αποτελείται από 5 σπονδύλους, αλλά ο πέμπτος είναι λείος και στρογγυλός, ποτέ οξύς και μονοσχιδής ή δισχιδής.
’λλο σημάδι είναι ο λοβός του αυτιού. Στην ανατολική φιλοσοφία – που έχει αντιγράψει πολλά στοιχεία από τον Ασκληπιό – τα ωτία (αυτιά) είναι μια μικρογραφία του εμβρύου. Στην πραγματικότητα είναι ένα από τα βασικά κέντρα του γεννετικού μας κώδικα. Πάντα, σε όλες τις φυλές, ο μεγάλος λοβός στο αυτί είναι σημάδι ιδιαιτερότητας και σοφίας. Προσέξτε τις αναπαραστάσεις του Βούδα. Μας δείχνουν μεγάλους λοβούς το ίδιο και όλων των κινέζων σοφών. Πολλοί Αφρικανοί και Ινδιάνοι προσπαθούν να επιμηκύνουν με τεχνητό τρόπο τ' αυτιά τους κρεμώντας βάριά αντικείμένα.
Ο Κουμπλάι Χάν δέχεται να μιλήσει στον Μάρκο Πόλο όταν επισημαίνει ότι έχει "καλό λοβό στο αυτί", ο Ιούλιος Καίσαρας όταν ήθελε να δείξει την εύνοια του σε κάποιον του τραβούσε το αυτί, το ίδιο και ο Χίτλερ. Και αυτά δεν είναι παρά ελάχιστα παραδείγματα για την μεγάλη σημασία που δινόταν πάντα στον λοβό του αυτιού.
Στους καιρούς μας έμεινε το τράβηγμα του αυτιού για άλλους λόγους. Αλλά παρέμεινε.
Οσον αφορά τα παράξενα ανθρωποειδή, υπάρχουν ουκ ολίγες αναφορές για τους υποχθόνιους σε αρχαία κείμενα.
΄΄Ο περίπλους του Αγαθαρχίδου΄΄ (πολύτομο έργο μεγάλου γεωγράφου που περιόδευσε την Ασία μέχρι και την Ινδία πριν την εκστρατεία του Μ Αλεξάνδρου) είναι γεμάτος από τέτοιες αναφορές. Μέχρι και σφίγγες έχει καταγράψει (μεταλλαγμένους ανθρώπους με ζώα, πτηνά και ερπετό).
Ο Σκύλαξ, ο μεγαλύτερος γεωγράφος του 4ου π.Χ. αιώνα, περιόδευσε στην Ινδία κατ' εντολή του βασιλιά των Περσών Δαρείου, για να καταγράψει τα έθνη και τις φυλές της. Αναφέρει την ύπαρξη στην Ινδία φανταστικών όντων : Σκιαποδών, Ωτολικνών, Μονοφθάλμων, Μακρυκεφάλων και Πυγμαίων. Οι Πέρσες στο στρατό τους είχαν ενεργά πολλά τέτοια τέρατα. Ισως αυτός ήταν ο λόγος του έργου που του ανατέθηκε.
Ο Μέγας Αλέξανδρος γνώρισε πολλά από τα τέρατα που είχαν γεννοβολήσει οι γυναίκες των ανθρώπων μετά τη μίξη τους με τους εγρήγορους (τους 201 αγγέλους φύλακες των πυλών της γης . Τον Δία και τους 12 ΄΄θεούς΄΄ του Ολύμπου δηλαδή) ' Πιστεύεται ότι τα πλοία - ο μισός στόλος - που διέταξε να βυθιστούν κάπου στο Αιγαίο, περιείχαν ακριβώς όλη την κωδικοποιημένη ανθρώπινη γνώση γύρω από τα θέματα που "έπρεπε" να μην γνωρίζει η ανθρωπότητα όπως , του είχε δώσει εντολή, ο Δίας – Σεμιαζάς. Η αποστολή του δεν ήταν η κατάκτηση της Ασίας , αλλά η εξαφάνιση όλων αυτών των τεράτων που ο Σεμιαζάς - Δίας έσπειρε στην γη. Και αυτό θα το δούμε και από το ότι όταν τελείωσε αυτό το έργο, κατάκοπος και κουρασμένος από τις συνεχείς μάχες, με λίγους εκλεκτούς συντρόφους, αμέσως ταξιδεύει στη Σίβα(ΑΒΙΣ = ΑΒΥΣ = ΑΒΥΣΣΟΣ ) της Αιγύπτου για να αναφέρει πέρας αποστολής στο ιερό του Δία -Σεμιαζά.
Ο Μέγας Αλέξανδρος μάχεται εναντίον τρικέρατου τέρατος. Βρυξέλλες ( 18ος αι.)
Ειδικά για το γένος των Κυνοκέφαλων έχουν ειπωθεί πολλά. Αναφέρει: "...Υπήρχαν στα βουνά του Ινδού ποταμού και της Κεντρικής Ινδίας, όπου ζούσαν σε σπηλιές και υπόγειες στοές... Και όλοι τους, άντρες και γυναίκες, είχαν μεγάλη ουρά!...." Αυτά τα όντα έχουν ονομαστεί Τρογκαλίτες. Υπάρχουν παράξενες "φυλές όντων, που από πολλούς ονομάζονται Γκορό (κατά άλλους Λοϊγκόρ, Γκρίζοι ή Δέρος) οι οποίοι κατοικούν στο υπόγειο βασίλειο, που το μεγαλύτερο κέντρο του βρίσκεται στην στέπα της ερήμου Γκόμπι στην Μογγολία, κάτω από τα Ιμαλάια, καθώς και σε άλλα σημεία.
Εδώ θα αναφερθώ δι ολίγον στους Αχαιούς. Στους Μυκηναίους. Θεωρούμε ότι η ορθή γραφή ΕΊΝΑΙ ΄΄Μη Κύνες΄΄ και όχι μυκήνες. Σημαίνει ότι αυτοί οι άνθρωποι δεν ήσαν από τους άλλους, τους κύνες. Όχι κυνοκεφαλοι, δηλαδή. Δεν γνωρίζουμε αν αναφέρεται στη φυλή των κυνοκεφάλων που όντως υπήρχε και μεταχριστιανικά στον πλανήτη (ο Αγιος Χριστόφορος , προστάτης των ταξιδιωτών, ήταν κυνοκέφαλος και παρίσταται σε πολλές εικόνες έτσι) ή αναφέρεται στη μη δαιμονοποιημένη κατάσταση του ανθρώπου.
Παραθέτω παρακάτω λαξευμένη σε βράχο εικόνα εικόνα - από κάποιο σπήλαιο στην Ελληνική επικράτεια - στην οποία παρίσταται ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΣ.
Ως γνωστόν τη μορφή κύνα έχει το πρόσωπο των δαιμόνων , αλλά και των ανθρώπινων ψυχών που δεν αποδεικνύονται ικανές να επιστρέψουν στον ουρανό. Κυνόμορφες είναι και οι τεράστιες μορφές των αγαλμάτων που έχουν βρεθεί στην απομονωμένη νήσο του Ειρηνικού ωκεανού , Μάτε κίτε ράνι. Δηλαδή Μάταια κείνται (εκεί οι μορφές και το κύμα τις ) ραίνει. Τα αυτιά των αγαλμάτων δείχνουν το κυνόμορφό τους. Πιθανότατα η μετονομασθείσα αργότερα Νήσος του Πάσχα , ήταν η κορυφή μιάς από τις 7 τεράστιες νήσους της Ατλαντίδας. Και θα πρέπει να ήταν από τους ’τλαντες που ήταν καλοί και θεοσεβούμενοι, αν κρίνουμε το περίλυπο βλέμμα των μορφών αυτών, που κοιτά με απόγνωση προς το Θεό. Κυνοκέφαλος ΄΄θεός΄΄ υπάρχει και στην Αίγυπτο. Παραθέτω εικόνα από τα αγάλματα των νήσων του Πάσχα.
Εικόνες των κυνικεφάλων πλασμάτων, έχουν αποτυπωθεί σε βράχο μάλλον από κάποιας μορφής πυρηνικής έκρηξης στο παρελθόν. Παραθέτω και εικόνα του κυνοκέφαλου Αιγύπτιου θεού ΡΑ , μαζί με τα περιγράμματά τους.
Την ύπαρξη των "Γκρίζων" την δέχονται πολλοί ανθρωπολόγοι και βιολόγοι, καθώς και άλλοι επιστήμονες και αξιόλογοι ερευνητές και συγγραφείς και βέβαια πολλοί χριστιανοί. Τέτοιες μαρτυρίες έχουμε ακόμη και στον Φιλόστρατο, ο οποίος κάνει λόγο ακόμη και για παράξενους πυγμαίους με μαύρους βολβούς οφθαλμών, που κατοικούν σε υπόγεια μέρη. Επίσης, για Σκιαπόδες και Μακρυκεφάλους, όπως ακριβώς και ο Σκύλακας στο Περί Ινδών. Τέτοιες εικόνες τεράτων υπάρχουν άπειρες στις ορθόδοξες χριστιανικές μονές. Υπάρχουν παντού. ο Μεγασθένης επίσης αναφέρει ότι προσκόμισαν μπροστά του ήμερους ανθρώπους χωρίς στόμα, "ασωμάτους", οι οποίοι ζούσαν στις σπηλιές και σε στοές και τρεφόντουσαν από τους ατμούς των ψητών και με τα αρώματα των λουλουδιών! Αντί για στόμα είχαν μόνο δυο τρύπες για να αναπνέουν. Υπέφεραν από τις δυσοσμίες και για τον λόγο αυτόν επιβίωναν δύσκολα στα στρατόπεδα... Σας παραθέτω μία που έχω εντοπίσει προσωπικά στον Ελλαδικό χώρο. Είναι τοιχογραφία του 15ου αιώνα. Υπάρχει άνθρωπος ..ακέφαλος. Μαζί με ένα κένταυρο. Τα τέρατα κοιτούν τον ουρανό , προς το θεό και κάτι ζητούν.
Υπάρχει τουλάχιστον μία ειδική έκδοση βιβλίου που περιγράφει αυτά τα τέρατα. Είναι εκκλησιαστική έκδοση.
Ο γνωστός μεγάλος γεωγράφος και φυσικός, ο Στράβων, αναφέρει παρόμοια πράγματα επίσης... Ο Μεγασθένης αναφέρει τρισπίθαμους χλωμούς ανθρώπους, με μεγάλο κεφάλι και χωρίς μύτη, οι οποίοι αντί για ρουθούνια είχαν δύο τρύπες πάνω από το στόμα για να αναπνέουν. Προσέξτε την παρακάτω εικόνα που βρέθηκε στη Βουλγαρία πριν πέντε χρόνια. Πολύ κοντά στα σύνορα με την Ελλάδα. Συμφωνεί πλήρως με τα παραπάνω.
ΑΓΝΩΣΤΑ Στοιχεία για το περίεργο κρανίο της Ροδόπης παραθέτω παρακάτω. Πάνω αριστερά παρουσιάζεται ίδιας μορφής κρανίο, σε μεγένθυνση, από την κάτω φωτογραφία. Η κάτω φωτογραφία έχει ληφθεί από αρχαίο πίλινο βάζο που βρέθηκε στην Κύπρο... Το όν αυτό είναι κατσικοπόδαρο... Κρατά λύρα ... Δίπλα υπάρχει το σύμβολο της οκτάκτινης πύλης ή διπλού τετράγωνου στροφέα... Η ομοιότητα με την κορυφή όρους στο ΑΟΝΕΙΟ ΠΕΔΙΟ (περιοχή ΘΗΒΑΣ) του κρανίου ίσως είναι και συμπτωματική ... Είναι το όρος στο οποίο καθόταν η τερατώδης σφίγκα και σκότωνε τους διαβάτες που δεν μπορούσαν να λύσουν ούτε το αίνιγμα της ύπαρξής τους... Αυτό το φοβερό τέρας που σκότωσε ο ΟΙΔΙΠΟΥΣ .. Το ΦΙΚΙΟ όρος.
Ο τόπος εκεί στα Α ΟΝΙΑ ( Α στερητικόν + ΟΝ + (Ο)ΙΑ = αυτά που στερούνται τα όντα εκείνα ) ΠΕΔΙΑ βρίθει από τέτοιες παραστάσεις .. Το πρωί της 5-2-2002, έλαβα την παρακάτω φωτογραφία ... Είναι το πρόσωπο και το σαυροειδές πρόσωπο μιάς σφίγγας... Το περίεργο είναι ότι βρίσκεται στο όρος απέναντι ακριβώς από το ΦΙΚΙΟ όρος.. Τι συμπτώσεις ....
Τα περίεργα συνεχίζονται στα πεδία όπου ο ΔΙΑΣ αντιμετώπισε τον ΑΒΕΛ ... Ποιός μπορεί να ισχυρισθεί ότι έγινε κάτι τέτοιo ; Ομως το όνομα υπάρχει μέχρι σήμερα... Κάποια παραποίηση της αλήθειας από τον αρχηγό των εγρηγόρων (παραβατών αγγέλων του ΕΝΩΧ ή ειδώλων ) του Δία - Σεμιαζά ; Ποιός μπορεί με ακρίβεια να πεί ; Aπλά θα σας ξεναγήσω σε ένα λίθινο νεκροταφείο παράξενων τεράτων.. Μορφές πετρωμένες για κάθε φόβο... Η μία στιβαγμένη πάνω στην άλλη... Η ΜΕΔΟΥΣΑ είχε πολλή δουλειά σε εκείνο το χώρο... Εικόνεςτων πλασμάτων αυτών, όπως και κάποιων άλλων οντοτήτων έχουναποτυπωθεί σε βράχο μάλλον από κάποιας μορφής (πυρηνικής έκρηξης ? )βίαιας πράξης , στο παρελθόν.
Σήμερα αναφέρονται σε υποτιθέμενους εξωγήινους, ενώ στην πραγματικότητα είναι μάλλον υπογήινα πλάσματα, σαν αυτά που φυλάκισε ο Μ.Αλέξανδρος. Τα 72 μιαρά βασίλεια που αναφέρει σαφώς ο Οσιος Ανδρέας ο κατά θεόν Σαλός. Παραθέτω σχετικό απόκομμα από βιβλίο που περιγράφει το βίο του Αγίου.
Από το βιβλίο για το βίο του Οσίου Ανδρέα , του κατά Χριστόν , Σαλού
Το ανθρωποειδές του Ρόσγουελ που μας έδειξαν στην τηλεόραση είναι αληθινό, όμως δεν είναι εξωγήινος, αλλά ανήκει σε μία από τις φυλές των υπογήινων. Το ανθρωποειδές του Ρόσγουελ μας το περιγράφουν σαφέστατα τα αρχαία κείμενα! Εχω εντοπίζει λιθογραφία στον Ελλαδικό χώρο με τα ακριβή χαρακτηριστικά αυτού του πλάσματος. Σας την παραθέτω χωρίς σχόλια.
Η εικόνα του πλάσματος αυτού, όπως και κάποιων άλλων οντοτήτων έχει αποτυπωθεί σε βράχο μάλλον από κάποιας μορφής πυρηνική έκρηξη ή όπλου άλλης , μη γνωστής σε εμάς τεχνολογίας, στο παρελθόν. Να θυμηθούμε λίγο τι έπαθε η γυναίκα του Λώτ, (πηγή Π.Διαθήκη) , όταν παρά την εντολή των αγγέλων , γύρισε πίσω να δει τι έγινε στην πόλη που διέμενε , τα Σόδομα… Εμεινε στήλη άλατος…. Κοινώς κοκάλωσε. Πετροποιήθηκε. Ότι πάθαιναν όσοι έβλεπαν το κεφάλι της Μέδουσας στη μυθολογία…. Αλλά μήπως το κεφάλι της μέδουσας ήταν μία πυρηνική έκρηξη ; Τα φίδια ήταν μάλλον οι λάμψεις από το θερμικό κύμα… Στην ίδια περιοχή έχω αποτυπώσει και μια όμοια εικόνα που παριστά σκάφος με αντιβαρυτική μηχανή και διακρίνεται σαφώς ο χειριστής του… Oλα πετρωμένα και άριστα διατηρημένα.
Σε αυτή τη θεωρία συμφωνεί απόλυτα και το βιβλίο του Ενώχ, που μας αναφέρει κατά λέξη ότι τα πλάσματα και τέρατα που γεννήθηκαν από τις θνητές μετά τη μίξη με τους εγρήγορους (οι άγγελοι φρουροί επί γης του Σεμιαζά – Δία) , σε συνδυασμό με τις πολεμικές τεχνολογίες που τους δίδαξε ο εγρήγορος άγγελος Αζαήλ, ΄΄ ερήμωσαν τη γη ΄΄ . Παραθέτω παρακάτω το σχετ τικό χωρίο . Αναφέρεται στην τιμωρία των παραβατών αγγέλων, μετά απο εισήγηση Αρχαγγέλων προς τον Θεό, όταν δεν άντεχαν πια να βλέπουν τα δεινά των ανθρώπων. Ποιά ήταν τα έργα του παραβάτη άγγελου ΑΖΑΗΛ που κόντεψε να αφανίσει τη γη ; Ο ΑΖΑΗΛ είναι μάλλον ο ΄΄θεός΄΄ του πολέμου, Αρης... Αυτός δίδασκε πολεμικές τεχνολογίες σε Αθηναίους και Ατλαντες, που οδήγησαν στην καταστροφή και των δύο, σε κάποιο απώτερο παρελθόν , όπως ανέφεραν στον Σόλωνα, οι Αιγύπτιοι ιερείς ...
Η επόμενη φωτογραφία είναι από προσωπική μου λήψη. Ανοιξη του 1989 , στο χωριό Χρυσόπετρα Κιλκίς. Το φαινόμενο της υλοποίησης για ελάχιστα δευτερόλεπτα ενός 12μετρου γίγαντα μπροστά σε ανθρώπους. Καμία ένδειξη ραδιενέργειας στην περιοχή . Κλήθηκα ως διοικητής του λόχου Στρατονομίας από την πυροσβεστική να πάω άμεσα στην περιοχή διότι είχαν μεταβεί σε χρόνο μηδέν στρατιωτικοί από παρακείμενη βάση του ΝΑΤΟ (Αργυρούπολη Κιλκίς ) και προσπαθούσαν να εξαφανίσουν τα στοιχεία. Στη φωτογραφία φαίνεται η πατούσα του τέρατος , μήκους 1,25 μέτρα , στην οποία οι αμερικανοί στρατιωτικοί είχαν προλάβει να ρίξουν άσβεστο, με σκοπό βέβαια να εξαφανίσουν τα στοιχεία ... Το θέμα αποτέλεσε συζήτηση για πολλούς μήνες στη Β. Ελλάδα. Τι κρύβει η ΧΡΥΣΗ (Χ + ΡΥΗΣ = διασταυρούμενες ενέργειες που υπάρχει ροή χωροχρονική ) ΠΕΤΡΑ της Μακεδονίας ; Το τέρας , που αναγνωρίσθηκε ως ΓΙΓΑΝΤΑΣ , απουλοποιήθηκε με μεγάλο κρότο , μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Η ρομφαία έδρασε και τον ξαναρούφηξε πίσω ..
Και αν βέβαια η παραπάνω πατούσα έχει μήκος 1,25 μέτρα και το πλάσμα αυτό ήταν 12 μέτρα ψηλό, τότε τι πλάσμα μπορούσε να ήταν αυτό που η πατούσα του έχει μήκος μερικά ... χιλιόμετρα ; Η φωτογραφία είναι από δορυφόρο... Δεν είναι αστείο ή μοντάζ. Είναι υπαρκτό.
Δεν ήταν βέβαια δυνατόν ο Μέγας αυτός Ηγέτης να άφηνε ασήμαντο και μη σεσημασμένο τον τόπο που έπρεπε να εκτελέση το κέλευσμα του πατρός. Το σημάδι του όσο και το ανάστημά του.. Θεόρατο. Ο ΜΕΓΑΣ στρατηλάτης αναπολεί τις φλόγες. Και στο σημείο του κροτάφου , το όπλο του θεού. Μία δεξιόστροφος ρομφαία. Δίνω το περίγραμμα του μνημείου. Ο τάφος του Στρατηλάτη είναι εκεί. Δεν ανοίγει με ανθρώπινο κλειδί. Δεν μιάζεται από σύγχρονους τυμβορύγχους.
O τάφος του Αλεξάνδρου. Το περίγραμμα στο λίθο. Παρατηρείστε το σχήμα της δίνης στο ωτίο. Πιθανότατα η σφραγισμένη πύλη. Αορνος πέτρα. Ην (του) ΔΙΑ.
Αυτό είναι το πέμπτο , γνωστό , σημείο καμπής για την ιστορία της ανθρωπότητας.
Ο ΤΑΦΟΣ ΤΟΥ Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ
Η ΤΕΛΙΚΗ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΓΗΣ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ 'ΤΕΡΑΤΑ' ΠΟΥ ΕΣΠΕΙΡΑΝ ΟΙ 201 ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ ΕΛΟΧΙΜ '
Θέλοντας να σταθώ στο έργο του ΜΕΓΙΣΤΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΑΘΑΝΑΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ή ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ του ΜΑΚΕΔΩΝΑ, όπως τον ονομάζει ο Αγιος Παύλος , θυμίζω τα παρακάτω :
ο Αλέξανδρος κατά τον Πλούταρχον:
Ου γαρ ηδονήν ζηλών ουδέ πλούτον, αλλ'αρετήν και δόξαν, ενόμιζεν,όσω πλείονα λήψεται παρά του πατρός, ελάττονα κατορθώσειν δι'αυτού[…] εβούλετο μη χρήματα μηδέ τρυφάς και απολαύσεις, αλλ'αγώνας και πολέμους και φιλοτιμίας έχουσαν αρχήν παραλαβής. {5-5κ.ε}
ο Φίλιππος είπε στον Αλέξανδρο, όταν δάμασε τον Βουκέφαλον : "Ω παί, φάναι, ζήτει σεαυτώ βασιλείαν ίσην. Μακεδονία γαρ σ' ουχωρεί." {6-8}
ο Αλέξανδρος θαύμαζε και αγαπούσε τον δάσκαλό του Αριστοτέλην :Αριστοτέλην δε θαυμάζων εν αρχή και αγαπών ουχ ήττον, ως αυτόςέλεγε, του πατρός, ως δι' εκείνον μεν ζων, διά τουτον δε καλώς ζων… {8-4} ο Αλέξανδρος είπε στους Αθηναίους, μετά τη μάχη της Χερώνειας: …αλλά και προσέχειν εκέλευσε τοις πράγμασι τον νουν την πόλιν, ωςει τι συμβαίη περί αυτόν, άρξουσαν της Ελλάδος. {13-2}
δηλαδή : να προσέχουν πολύ τα πράγματα γιατί αν κάτι του συνέβαινεστην εκστρατεία κατά των Περσών, η Αθήνα θα είχε την εξουσία στηνΕλλάδα.
ο Αλέξανδρος πίστευε πως ο αυτοέλεγχος είναι σπουδαιότερος απότις στρατιωτικές νίκες :
Αλέξανδρος ως έοικε του νικάν τους πολεμίους το κρατείν εαυτούβασιλικώτερον ηγούμενος
O Δαρείος όταν άκουσε για τον μεγαλόφρονα τρόπο με τον οποίον οΑλέξανδρος αντιμετώπισε τις συγγενείς του, είπε:
"Θεοί γενέθλιοι και βασίλειοι, μάλιστα μεν εμοί διδοίητε την Περσώναρχήν εις ορθόν αυθις σταθείσαν εφ' οις εδεξάμην αγαθοίς απολαβείν,ίνα κρατήσας αμείψομαι τας Αλεξάνδρου χάριτας, ων εις τα φίλταταπταίσας έτυχον. Ειδ'άρα τις ούτος ειμαρτός ήκει χρόνος, οφειλόμενοςνεμέσει και μεταβολή, παύσασθαι τα Περσών, μηδείς άλλος ανθρώπωνκαθίσειεν εις τον Κύρου θρόνον πλην Αλεξάνδρου". {30-12,13} δηλαδή :Εύχομαι να κερδίσω αυτόν τον πόλεμο για να μου δωθεί η ευκαιρία ναανταμοίψω τον Αλέξανδρον για την συμπεριφορά του απέναντι στουςσυγγενείς μου που αιχμαλώτησε. Αλλά κι αν ακόμα ο χρόνος τηςβασιλείας μου τελείωσε, επειδή έτσι το θέλησε η θεία βούληση, μακάρινα μην κάτσει στον θρόνο του Κύρου άλλος εκτός από τον Αλέξανδρον
Oταν ο Παρμενίων εγκατέλειψε το πεδίο της μάχης των Γαυαγαμήλων,για να υπερασπίσει τις αποσκευές και τους υπηρέτες του μακεδονικούστρατού, από την επίθεση των Περσών, ο Αλέξανδρος είπε:
Αυτός ουδ'εντός είναι των λογισμών, αλλ' επιλελήσθαι ταραττόμενον,ότι νικώντες μεν προσκτήσονται και τα των πολεμίων, ηττωμένοις δεφροντιστέον ου χρημάτων ουδ' ανδραπόδων, αλλ' όπωςαποθανούνται καλώς και λαμπρώς αγωνιζόμενοι. {32-7}δηλαδή :Σίγουρα τρελλάθηκε ο Παρμενίων ! δεν σκέφτηκε πως αν νικήσουμε θααποκτήσουμε και τα όσα κατέχουν οι εχθροί, κι αν ηττηθούμε αυτό πουθα πρέπει να κάνουμε είναι όχι να σκεφθούμε για χρήματα και δούλους,αλλά πώς θα πεθάνουμε ένδοξα αγωνιζόμενοι λαμπρώς. έλεγε οΑλέξανδρος συγκρίνοντας την χαλαρή ζωή με τις κακουχίες τηςεκστρατείας "δουλικώτατον μεν έστι το τρυφάν, βασιλικώτατον δε τοπονείν". {40-2}
όταν του πρόσφεραν νερό με την περικεφαλαία στην έρημο, ενώ οστρατός του διψούσε :
"Αν γαρ αυτός πίω μόνος, αναθυμήσουσιν ούτοι [οι ιππεις]".θεασάμενοι δε την εγκράτειαν αυτού και μεγαλοψυχίαν οι ιππείςανέκραγον θαρρούντα και τους ίππους εμάστιζον. Ούτε γαρ κάμνειςούτε διψαν ουθ' όλως τους θνητούς είναι νομίζειν αυτούς, έως ανέχωσι βασιλέα τοιούτον. {42-10}
ο φιλόσοφος Ανάξαρχος εξηγεί στον Αλέξανδρο :
‘’Την Δίκην έχει πάρεδρον ο Ζεύς και την Θέμιν, ίνα παν το πραχθένυπό του κρατούντος θεμιτόν ή και δίκαιον
'ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΜΕΓΑΛΟΥ’ ΕΤΣΙ ΓΡΑΦΕΙ Η ΕΠΙΓΡΑΦΗ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΤΟΝ ΜΕΓΑ, ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΕΑ ΤΩΝ ΠΑΡΘΩΝ.
ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΟΙ ΠΑΡΘΟΙ ( ΤΟ 'ΑΦΓΑΝΟΙ' ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ ΣΑΝ ΟΝΟΜΑ. ΜΟΝΟ ΑΥΓΑΤΙΣΜΕΝΟΙ... )
ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΣΤΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ , ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ 'ΠΑΡΘΙΑ'. ΤΟ ΚΕΡΑΣ ΤΗΣ ΑΜΑΛΘΕΙΑΣ , Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ 'ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΤΩΝ 'ΑΡΠΑΚΩΝ' ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ. ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΩΝ ΠΡΟΤΕΡΟΝ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Ο ΜΕΓΑΣ.
ΦΕΡΩΝ ΑΠΟΚΟΜΕΝΗ ΚΑΙ ΓΔΑΡΜΕΝΗ ΚΕΦΑΛΗ ΛΕΟΝΤΟΚΕΦΑΛΟΥ ΝΕΦΕΛΗΜ
Η ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ , Ο ΦΟΒΟΣ ΤΟΥΣ ....
ΠΑΛΙ ΜΕ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΚΑΙΡΟΥΣ,
ΠΑΛΙ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ ΘΑΝΑΙ ...
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΕ ΘΕΙΚΗ ΕΠΙΤΑΓΗ.
ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΑΛΙΜΟΝΟ ΤΟΥΣ.
ΑΛΛΑ, ΦΕΥ...
ΑΛΙΜΟΝΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΔΟΥΛΟΥΣ ΤΟΥΣ.
ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΣΑ ΣΚΩΛΙΚΕΣ, ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ...
Αυτούς που πρόδωσαν και προδίδουν τον επι μυριάδες ετών, τον αγώνα των Ελλήνων κατά των ανθρωποφάγων, αρνητών του ΘΕΟΥ νεφελήμ. Και των λοιπών Κρόνιων δούλων.
To μνημείο που έστησαν οι Τούρκοι, στο Εσκί Σεχίρ , μετά τη μάχη με τον Ελληνικό στρατό το 1922. Ενας στρατός που δεν νικήθηκε ποτέ. Που εκδιώχθηκε από ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ. Από τα μιαρά έθνη του βασιλέα Αχουρα Μάζδα. Του ανέκαθεν βασιλέα των Περσών .
Παριστά Νεφελήμ που έχει σπάσει τη μέση κάποιου δύστυχου Ελληνα μαχητή.
ΞΥΠΝΑΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ. ΞΥΠΝΑΤΕ ΤΟΥΡΚΟΙ.
Η NEMESIS ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΨΗΛΑ KAI ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΙΛΙΚΤΗ
H ΔΩΔΕΚΑΣΤΗΛΗ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ
Ένα συγκλονιστικό ιστορικό γεγονός που αποδεικνύει την αξία που απέδιδαν οι Δωριείς στις έννοιες της Τιμής, της Πίστεως, της Αξιοπρεπείαςκαι την έως θανάτου υπεράσπισιν αυτών, αναφέρει ο Ηρόδοτος (Κλειώ 82).
Έτος 546 π.Χ. Η Σπάρτη βρίσκεται σε πόλεμο προς το ’ργος.Προςαποφυγήν αιματοχυσιών για την διαφιλονικούμενη κοιλάδα της Θυρέαςστην Αρκαδία, Σπάρτη και ’ργος συμφωνούν να πολεμήσουν εκατέρωθεν 300 οπλίτες μόνον. Το υπόλοιπο των στρατών απεχώρησε.
Στη φονικότατη μάχη που ακολούθησε φονεύθησαν πάντες πλην τριών οπλιτών : εκ των Αργείων ο Αλκήνωρ και ο Χρομίος και εκ των Σπαρτιατών ο Οθρυάδης. Ο Αλκήνωρ και ο Χρόμιος, έφυγαν από το πεδίο της μάχης για να ανακοινώσουν τη νίκη τους στο ’ργος. Ο δε Οθρυάδης, τραυματισμένος εσκύλευσε τα σώματα των νεκρών Αργείων (συγκέντρωσε τον οπλισμό τους) και με τα λάφυρα έστησε Τρόπαιο. Με το αίμα του έγραψε στο τρόπαιο που έστησε : " ΚΑΤ' ΑΡΓΕΙΩΝ".
Μη θέλοντας να γυρίσει στην Σπάρτη μόνος αυτός ζωντανός από τον Στρατό των 300, αυτοκτόνησε δίπλα στους νεκρούς συμπολεμιστές του...
ΠΗΓΗ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου