Η κοινωνική και μορφωτική βάση της ψήφου για κάθε κόμμα στις εκλογές της 20 Σεπτεμβρίου

Ενδιαφέρον παρουσιάζει η ανάγνωση των κοινωνικών κριτηρίων τα οποία έπαιξαν ρόλο στη διαμόρφωση του τελικού αποτελέσματος των εκλογών της 20ης Σεπτεμβρίου.
Η Public Issue δημοσιεύει αυτή την εβδομάδα τα στοιχεία για τα τρία πρώτα κόμματα.
Σύμφωνα με αυτά, περισσότερες γυναίκες έδωσαν την ψήφο τους στον ΣΥΡΙΖΑ. Ο ΣΥΡΙΖΑ βρίσκει απήχηση σε όλες τις ηλικίες, τα ποσοστά του παρουσιάζουν μία μικρή διαφορά στους άνεργους.

publasekloge3publasekloge4
Οι ψηφοφόροι της Νέας Δημοκρατίας είναι στην πλειοψηφία τους συνταξιούχοι, επιχειρηματίες και εργοδότες, ενώ φαίνονται να ανήκουν στον μη ενεργό πληθυσμό.
publasekloge1publasekloge2
Οι περισσότεροι ψηφοφόροι της Χρυσής Αυγής είναι κυρίως άνδρες, νέοι (18-24 ετών), μέσης εκπαίδευσης και άνεργοι.
publasekloge5publasekloge6

Σχόλια